Ny vecka...redan onsdag...



Tiden går fort, ibland alldeles för fort...ibland alldeles för sakta...

I måndags jobbade jag sent och sedan åkte jag hem och vilade då jag kände mig hängig. Igår kändes det dock bättre! Hämtade syskonbarnen på dagis och det var mysigt! Har även fixat Spotify alldeles själv och det är jag så glad för.

Idag slutade jag tidigt och idag har jag verkligen varit trött...Åkte ändå en stund till BP med Maria. Vi tog en snabb lunch och shoppade lite. Tänk vad mycket man hinner slösa på så kort tid. Farligt! Jag köpte en VILA topp med stjärnor, två andra toppar, ett halsband och present till Jakob.

Efter BP åkte jag och hämtade E och körde henne till pappa. Där blev det mat (igen...). Nu är jag hemma och borde fixa i lägenheten, men jag orkar inte. Skulle egentligen handlat idag, men det gjorde jag inte heller och imorgon är jag sen. Tvätt-tiden får bokas om...

Imorgon är jag sen, men på fredag är jag äntligen tidig (så typiskt att det blev det här fredagen men men...). Ska antagligen träffa Maria och barnen då. Kan vi inte hoppa över torsdagen?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0