Önskelista - Uppdatering



Äntligen helg! Jag kom hem för en stund sedan...Hade tyckt det vore mysigt med en tur till Liseberg, men svårt att övertala någon att följa med. När jag kom hem började jag leta efter kläder till imorgon eller rättare sagt ett par finleggings...För två veckor sedan hade jag gjort fint i garderoben och nu är allt en enda röra. Men allt är ihopvikt så det går nog snabbt att lägga tillbaka. Köpte som sagt en fin långtopp/klänning med nitar på MQ i veckan innan Martin, Jessica, Filippa & Fanny kom hit på fika. Även stjärnan och lite annat julpynt är fixat, resten ska jag fixa i helgen. Här kommer dessutom en uppdatering på önskelistan...



  1. Pengar ( Ev. till en tatuering)
  2. Kläder (Vila, Only, Object) Se förslag nedan...
  3. Presentkort Mandel, Chili, MQ
  4. Örhängen - Stora fejkdiamanter
  5. Filmer/musik (Absolute Hits 2009) Bränd...
  6. Digital fotoram
  7. Retro radio (Bild kommer)
  8. A Piece of Cake (boken) - Leila Lindholm
  9. Aquatini Strawberry Crush
  10. Ett par snygga jeans
  11. Retro radio (Bild kommer)
  12. Escadas parfymer Sexy Graffiti, Rockin Rio eller Escadas mini set med olika dofter (Internet)


Only . Topp . Vit . Medium . 240 kr




Only . Zipper Leggings . Svart . Medium . 280 kr



Only . Topp . Mörkblå . Medium . 200 kr





Only . Topp . Aprikos . Medium . 140 kr





Mandel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0