=/



Idag har det varit en helt ok dag på jobbet! Hade ett barn kvar vid fyra och hon gick naturligtvis hem klockan fem. Sedan fick jag reda på att hon som ska vara mamma-ledig i augusti (den platsen jag ska få) inte har fått ledig ännu, men jag vägrar ta alla inskolningar på min gamla avdelning. Så får man inte göra! Håller tummarna på att hon får det i augusti! Annars vet jag inte vad jag gör...

Idag har vi hållit oss inne då min kollega inte mådde bra av värmen...Jag känner mig dock väldigt duktig idag...Tvättat sedan klockan halv sex och nu ska jag iväg och handla. Skriv en kommentar och gör mig på bra humör (imorgon ska jag till tandläkaren - ångest...antagligen laga hål då det har isat i tanden i tre veckor). Tänk att man ska få sitt första hål då det inte längre är gratis att gå till tandläkaren, fy sjutton!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går det med packningen? Och hur gick det hos tandis? Har hittat ett par böcker till dig! Ska kolla mp3 oxå! Kram!

2009-07-01 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0