SEMESTER



Är så j*vla trött på min kollega...Hade nästan inga barn och hon hade tänkt släppa mig riktigt tidigt idag, men för att vi fick ett extra barn från en annan avdelning så fick jag stanna kvar till kvart över tre. Är helt slut då jag har fixat hela dagen. Men, nu ska jag inte tänka på det för nu väntar 4 veckors SEMESTER och en förhoppningsvis en härlig resa till Kroatien (fast väderprognoserna visar regn där hela första veckan). Jag önskar alla en GLAD SOMMAR med mycket sol, bad, glass, grillning och härliga minnen. När jag kommer hem igen ska jag pussa på mina busisar som jag kommer sakna otroligt mycket. Skönt att ha en vecka hemma med! Då hoppas jag det är lika fint väder som nu så man kan ta sig ett dopp i Sverige med. Kolla in vädret liksom! Nu ska jag packa övernattningsväskan, dammsuga och gå igenom det sista i kylen. Sedan åker jag! Njut av sommaren nu, det tänker jag göra!



Väder för Göteborg, Sverige
 - 
27 °C
Aktuellt: Klart
Vind: SV – 5 km/h
Luftfuktighet: 42 %
fre
Klart
30 °C | 15 °C
lör
Klart
29 °C | 13 °C
sön
Klart
28 °C | 12 °C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0