Berg- och dalbana



Oftast är jag väldigt trött efter jobbet, men idag hade jag en del ork kvar. Det går som en berg-och dalbana det där. Idag har jag i alla fall hunnit med att tvätta, fikat med Maria, Lukas och Klara på IKEA (trevligt), handlat på Coop o.s.v. Tänkte vara duktig och spara alla kort från hösten/vintern 2008 på min externa hårddisk, men det får vänta eftersom datorn har bestämt sig för att vara seg just nu. På IKEA hittade jag en snygg väggdekoration. Vad tycker ni är snyggast, väggord eller väggdekoration, vet inte vad jag ska välja längre?!







Här är väggdekorationen jag har tittat på. Väggorden som jag har tittat på finns under rubriken Inredning. Det här är betydligt billigare eftersom väggordet jag ville ha behövdes specialbeställas (fanns bara i för liten storlek). Får nog ta och tänka igenom det här!



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för trevlig fika och pratstund! Väggdekorationen var jättefin! Och billigare! Jag skulle nog satsa på den! Fast jag gillar ju väggorden också... Kram Maria

2009-01-20 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0