Seg vecka...



Fick jobba över igår då R:s pappa blivit riktigt dålig...Sedan hämtade jag E på jobbet och vi åkte en kortis till BP. Köpte julklapp till jobbet och present till pappa. Sedan köpte jag fika på Coop som jag bjöd mamma på på kvällen. Saffransgifflar är så jäkla gott...Fick sista påsen i affären sist och sista påsen igår...Julfika hos mig snart kanske...

Ska som sagt baka mjuka pepparkaksmuffins med frosting...Ska nog även testa på lite godis och gärna något med saffran i.

Idag jobbade jag sent...igen...I helgen hoppas jag på en tur till Liseberg, fira pappa och kanske baka då...Börja köpa julklappar snart med. Har endast köpt till Klara, Lukas, Fanny, Jessica och jobbet då.

Jag vill ha mer julstämning! Ska ordna med musik på Spotify, baka, göra julgodis, fler apelsiner med nejlikor, fler ljus, fler tomtar och massa annat.

På jobbet har vi det så mysigt med konstsnö, pepparkakor med glasyr i grenen i taket, kransar med apelsinskal, ljusstakar och allt...Seg vecka som sagt med mycket jobb, men helgen blir förhoppningsvis mysig. Skriv gärna en kommentar här vad ni önskar er!





Ge mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0