Julgodis och julklappsinslagning



Kom på vad jag glömde köpa igår; Julklappsetiketter (dom jag hade hemma tog jag med till jobbet). Har tagit det väldigt lugnt nu på morgonen då jag är småförskyld och trött. Senare kanske det blir att träffa Luise en stund och kanske hem till pappa.

Nu ska jag göra "julgodis" och fixa snören till alla paket. Ska även slå in det sista som jag inte orkade göra igår. Har beställt en julklapp som ska komma i veckan...Sedan är nog allt klappat och klart så man bara kan mysa av julen. Imorgon och på tisdag jobbar jag 07.30-16.15 sedan fick jag ta ledigt på onsdagen då jag av någon anledning inte fick ha min tid 07.00-12.00. Vägrar jobba till kvart över fem dagen innan julafton. Skönt med ledigt ändå!



J U L G O D I S

Har flera påsar med M&Ms som jag köpte billigt för ett tag sedan
Ska doppa dom i vit choklad
Får se vad det blir mer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0