Julbord



Precis hemkommen från julbordet i Lerum. Vi hade så roligt, men med tanke på att vi ska jobba imorgon kändes det lagom att åka hem nu. Julbordet var ett riktigt julbord men ändå ingen direkt hit. Det fanns plockmat men inte allt man vill ha på ett julbord. Några saker var dock utsökt goda...Inget efterrätts bord heller som man hört talas om. Hur som helst hade vi jättekul iaf.

När vi kom dit träffade jag en tjej som har börjat hos oss som bodde på samma gård när vi var små och gick i paralell klassen. Hon kom och kramade mig och så började vi tjöta. Nu ska hon börja på fritids med och då kommer man ju se henne lite oftare.

Mina röda strumpbyxor gick sönder så jag hade på mig en lång svart topp med röd tunika. Känner att jag måste gå och lägga mig nu. Blir inget mer skrivande för idag. Börjar åtta imorgon och jobbar till kvart över fem (och det ska bli typ tio minusgrader...). Natti natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0