Veckan som gått



Det var min sena jobbvecka veckan som gick och dessutom hade vi planering; jag jobbade tio timmar en dag...Slutade efter fem tisdag, torsdag och fredag. Någon hade lagt min inskolning då vi endast var två personal och hade tolv små barn vilket inte var så lyckat. I fredags fick jag jobba med en vikarie som inte gjorde mycket alls, det kändes som jag fick passa henne med. Ingen bra vecka alls och dessutom har jag haft ont av allergin. Mina gamla barn saknar mig otroligt mycket och deras föräldrar kommer och säger det med. Det känns bra!

Igår var jag och storhandlade på Coop, andra gången den här veckan. Har rensat kylen, frysen och skafferiet idag! Ut med det gamla in med det nya. Tycker inte om att slänga saker och jag försöker att använda allt. Men en del saker håller inte länge alls och idag fick jag slänga mycket av det som fanns i skafferiet och även en del i kylen/frysen.

Igår hade jag Fanny några timmar då M & J tapetserade. Vi åkte till Plantagen och fikade, lekte på min lekplats i över en timme och sedan åkte vi till godisaffären. Mysigt! Idag hade jag tänkt städa, men började baka Cupcakes till mamma förut. Hon hade ingen fika hemma och jag hade Philadelphiaost hemma. Ska spara till dig Maria!







Kommentarer
Postat av: Maria

Tack, det får du gärna göra! Är så gott! Kram!

2009-08-24 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0