September = Höst



Imorgon är det september och september för mig innebär höst. Redan i morse kunde man känna höstkylan och regnet som hängde i luften. Det som är bra med hösten är att man får använda sina nya höstkläder, se alla vackra färger på träden, tända ljus och kura ihop sig i soffan med någon bra film. Det som inte är bra är det mörka, kalla och regniga vädret som håller i så länge. Blir det fint väder i veckan så ska vi i alla fall grilla. Men känner jag pappa rätt så lär det bli fler grillningar i år. Han är den som är först och sist varje år med att grilla.

Nu ska jag prova mina hästkläder från H&M; Mina svarta skor var både billiga och snygga och blir perfekt att ha då det inte regnar (hmm...). Dom ljunglila strumpbyxorna blir perfekt att ha till allt mitt svarta då jag inte tycker om att vara helt svartklädd på jobbet. Sedan återstår en svart och en ljunglila topp.

Längtar även till jag kan ha min jacka (se nedan). Den känns trendig samtidigt som den är varm och helt min stil. Någon trend som jag inte kommer att haka på i höst är dock pälsvästen (passar verkligen inte min stil). Vad tycker ni om den?! Något jag har lagt märke till bara senaste veckan är toppar med knappar bak i ryggen. Första gången jag såg det trodde jag att personen hade tagit på sig tröjan bak och fram, men tydligen är detta trendigt nu då jag har sett en massa personer ha det; Både i reklam och i verkligheten. Dessa leggings tycker jag med är läckra, men ändå inte något jag skulle våga använda.

I höst kör jag på jeansleggings i svart/grått och med nitar, baggy jeans, oversize toppar/skjortor, tunikor i den lite mer rockiga varianten, kläder med snygga detaljer såsom tröjor med knappar/fickor/dragkedjor, stickat o.s.v. Hur klär du dig i höst?




Vad tycks?





Vad tycks?





Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Skitsnygg jacka - ska bli kul att se den på! Jag gillar ju också verkligen leggingsen, de står högt upp på min vill-ha-lista :)

2009-08-31 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0