Torsdag



Torsdagar är ingen favoritdag precis men idag var den helt ok. Jag har bland annat slagit in julklappar till barnen och fortsatt med allt pyssel. Fick ett sms i natt av E, stackaren har blivit sjuk. Krya på dig syster! Själv hoppas jag att jag klarar mig! Imorgon blir en intensiv dag; Jag öppnar på jobbet 06.30 och där ska vi storstäda och fixa klart allt till våra julklappar som ska öppnas precis som en julkalender - en varje dag. Efter det måste jag snabba mig till frisören, ta ut pengar och sedan åka in och möta Jessica. Jag hade tänkt börja med adventsakerna, men det får vänta en dag eller två. Lite senare idag ska jag hem till mamma och pappa en stund och äta mat och hämta ljusstaken. Pappa skämmer allt bort mig med hemlagad mat på torsdagar...Hoppas verkligen att han och alla vi andra är friska eller i alla fall tillräckligt friska för att åka iväg nästa helg. Nu hoppas jag bara att jag hittar någon snyggt imorgon på VILA-utförsäljningen att ta på mig. Önska mig lycka till!





Krya på dig syrran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0