Pizza eller ej



Sitter här och nyser och snyter mig. Febern är borta (tror jag), men ögonen rinner...Jag förstår inte! Jag var ju förskyld för bara någon vecka sedan och nu är jag det igen. Verkar inte som apelsinjuicen och vitlöken hjälper?!

Hur som helst så ska jag åka och lämna mina nycklar hos mamma snart och jag hade tänkt köpa en pizza på vägen hem. Jag orkar inte laga någon mat då jag känner mig sjuk, men nu börjar jag tveka på om jag vill äta pizza. Jag blir alltid nojjig när jag hör att någon i närheten drabbats av magsjuka. Samtidigt måste man ju äta och får man det så får man det (och jag har ju ätit annat under dagen)...

Får tänka på det en stund, nu ska jag ner till tvättstugan och sätta upp tvättid. Alltid lika kul!

Vad tycker ni, pizza eller ej?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0