Äntligen hemma



Äntligen är jag hemma! Det har varit en lång dag då jag håller på med mina utvecklingssamtal. En av mina inskolningars föräldrar gav mig och oss otrolig mycket beröm; Hade det funnits en blomsteraffär i närheten hade jag köpt blommor till er, hon har inte varit så här lycklig på länge, ni gör ett otrolig bra jobb o.s.v. Det är sådant man behöver höra ibland! Dessutom har min andra inskolning ändrat på sig från natt till dag. Till och med hemma märker dom skillnad! Kul att allt slit lönar sig...I övrigt hade jag och R en riktig bra dag på jobbet. Vi har pysslat hela dagen och trots att vi var tvungna att gå ut i regnet så hade vi kul. Imorgon jobbar jag länge liksom på fredag...Muntra upp mig med lite fler kommentarer i bloggen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0