Adventsmys



Håller på att fixa inför advent, men allt går åt skogen. Igår skrev jag att ljusstaken var sönder...Idag har jag fixat med min julstjärna i över en timme (jag överdriver inte). Man skulle knyta ihop två snören så att det blir en stjärna med snörerna var för korta och efter ett antal försök så lossnade dom från stjärnan. När jag väl hittat ett nytt snöre, ja då ville inte lampan sitta fast. Nu är den monterad, men det ser för j*vligt ut. Dessutom hade jag ingen spik att sätta fast den på...Men jag gör mitt bästa för att det ska bli adventsfirande hos mig i morgon med. Jag gav inte upp med pepparkakshuset och inte med stjärnan. Dessutom lyssnar jag på julmusik och åt tomtegröt till mellanmål för en stund sedan. Nu ska jag fixa gardinerna och kuddarna. Sedan hade jag behövt köpa en sådan ljusstake med fyra ljus i. Det ska vara julstämning här imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0