5 frågor om julen



Nu står julen för dörren. Granarna står granna i stugorna och julskinkorna grilljeras i ugnarna. Hur ska våra bloggare fira jul i år?


 
1. Vad tycker du om julfirande? Underbar tradition eller jobbig plåga?
2. Vilka firar du jul med?
3. Har du några “julaftons-måsten” som bara måste vara med varje julafton?
4. Vad är godast på julbordet?
5. Ungefär hur mycket spenderar du på julklappar?



1. Jag tycker det är en underbar tradition och jag har längtat hela hösten.
2. Jag firar med mamma och pappa, syskonen och syskonbarnen med flera
3. Äta ordentligt från julbordet, Kalle Anka med syskonbarnen och en massa annat
4. Jag äter bara julbord en gång per år och då tycker jag om att smaka på det mesta
5. Alldeles för mycket (trots att vi har en gräns i år). Några tusenlappar skulle jag nog tro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0