Extern hårddisk



Nu håller jag på att flytta över alla kort från mammas kamera till min dator (det tar tid eftersom det är otroligt många bilder). Efter det ska jag flytta över alla korten + mina kort från Kroatien och alla kort tagna efter att min gamla dator kraschade till min externa hårddisk. Tänk ändå vilken tur jag hade som hade köpt en extern hårddisk och ändå lagt in flera års kort där. Tyvärr försvann bilder från efter sommaren 2007 och nästan ett år framåt + en massa musik och dokument. Jag hade dock lagt in mina bilder på Önskefoto, men dom hade tagit bort alla kort i deras nya system, utan att säga till. Hata Önskefoto! Men, man lär sig av sina misstag...Det får ta sin tid det här, för det är det värt. Sedan är det dags att åka "hem" till mamma och pappa på söndasmiddag. Mysigt och ett bra sätt att varva ner inför kommande arbetsvecka. Undrar vad det blir för gott idag?! På hur många ställen sparar ni era kort?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0