Time for tacos



Ska alldeles strax sätta mig ner och äta tacos (min favoritmat). Hade bröd, nachos, grönsaker och gräddfil hemma så det passade utmärkt. Dessutom har jag knappt ätit något på hela dagen. Maten på jobbet är riktigt dåligt. Idag var det Pyttipanna (som jag avskyr). Det är det rätt ofta bara att dom byter namn; Vanlig pyttipanna, kebabpytt, oxpytt, kycklingpytt...Snart börjar dom väl med fiskpytt med. Ingen sås till och väldig torrt, bläää...

Åkte och handlade efter jobbet. Glömde hälften av det jag hade tänkt att köpa. Tänkte baka bullar till höstens alla mysdagar men utgångsdatumet på jästen hade gått ut, så det får jag köpa någon annan dag. Letade också efter laxfiskpinnar, men det hittade jag inte. Någon som vet var det går att köpa?! Laxburgare kanske smakar samma?! Fick hem tidningen från Coop idag (får nästan aldrig det då man måste handla för extremt mycket (för en person) för att få den). Fick premiecheck idag och det var ju kul då jag slängt bort den förra.

Håller på att bli tokig! Jag hatar när man lägger bort saker. Vet att jag köpte frimärken förra veckan och la i lådan men nu är dom borta. Jag hatar verkligen när saker "försvinner". Leta får jag göra senare för nu ska jag äta. Sedan ska jag kolla runt lite på nätet och se om jag hittar någon bra present/upplevelse till mamma som fyller år snart.





Den här med en kofta/kavaj över hade jag velat ha på begravningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0