Kanelbullens dag = 4 oktober



Kanelbullens dag = 4 oktober = mammas födelsedag. Tror jag ska baka bullar till mammas födelsedag då det visar sig att presenten kommer att bli försenad. Så jäkla typiskt! 2-5 dagar och jag beställde förra veckan redan...Hade passat bra att baka idag då Evelina ska ha bilen. Men jag har ingen mjölk hemma och sedan ska jag köra Evelina fram och tillbaka. Först ska jag lämna bilen till henne och senare lämna henne. Imorse var det så kallt så jag fick skrapa isen i en kvart. Det gick inte bort! Stenhårt satt den! Kanske lika bra att baka bullarna senare så dom blir färskare och slipper undan frysen. Hela tiden är det en massa krångel; Krångel med beställningar, med bilen och på jobbet (nu har vi ingen vikarie på fredag heller och jag vill inte jobba själv från klockan tolv med 14 barn).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0