Barnkläder



Det är tur att jag har världens tålamod annars hade jag aldrig orkat med det här jobbet. Även om vi har några riktigt envisa barn så är dom alla goa på sitt sätt. Dom säger så roliga saker och oavsett om dom är små eller stora så får man så mycket tillbaka i det här jobbet. För stora barngrupper som gör att man blir tokig är inte barnens fel (som idag). Får jag barn någon vacker dag ska jag allt skämma bort dom en del. Varför inte göra det med alla dessa underbara kläder som finns. Vilken är din favorit?





Ej sikke Lej





Ida T



Katvig





Molo





Name It




Laban




Lilla Anna





Plastisock





Tummen (min favorit)




Lindex





Lindex (Maria - Titta en tunika med Bamse - Precis vad Klara vill ha =)





H&M













Åhléns Åhléns Åhléns



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det har du rätt i; den får jag inhandla nästa gång jag går till Lindex :-)

2009-09-09 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0