Var tar tiden vägen?!



I torsdags och fredags slutade jag sent! I torsdags kom Pippi på besök på jobbet och vi åt chokladbollar och sjöng. Härligt! I fredags åkte jag till M & P för att tillbringa lite tid med syskonbarnen. Vi ritade (i flera timmar), övade läxläsning, körsång, flöjt, pyssel och bokläsning. På kvällen blev det skinka och vin, gott. På lördagen blev det ännu mer ritande (har säket ritat 50 prinsessor bara i helgen...), handling på Coop och Plantagen. Sedan var det dags för mig att åka hem. På kvällen träffade jag en kompis i Biskopsgården och vi satt och tjötade och drack vin. Trevligt! Somnade väl klockan två och vaknade klockan åtta; så idag är jag trött. Hade tänkt handla gardiner men det får jag skjuta på. Söndagsmiddag senare i övrigt blir det väldigt lugnt. Hade velat träffa L & K med, men tiden bara försvinner. Ni får komma på en fika i veckan?! Ni vet väl att man skulle ställa tillbaka klockan inatt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0