Regn, regn och regn



Typiskt höstväder här i Göteborg; Regn, regn och regn. Kallt, grått, mörkt, blåsigt och vått...Denna helg är det fullt upp! Håller på att tvätta, men om en stund ska jag iväg och handla. Håller på att rensa lite här hemma samtidigt. Ytterligare en kasse med kläder ska bort. Sedan hade jag tänkt rensa bland kopparna, men då två av mina nyaste och finaste gick sönder så får jag behålla dom gamla ett tag till. Har dock slängt gamla sängkläder och rensat bland all post som kommer hela tiden fastän jag inte får reklam längre. Min fåtölj ska också bort har jag bestämt, vad jag ska göra av den har jag ingen aning om än...Nej, nu måste jag hänga upp tvätten!







Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vilket väder...Varför ska du inte ha din fåtölj längre? Den kanske får plats i vårt allrum...:-) Hoppas vi ses imorgon! Kram!

2009-10-03 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0