Julklappar



När vi ändå är inne på ämnet så kan jag skriva att jag var och hämtade mammas present på posten idag. I samma paket låg även en julklapp. Till vem kan jag inte avslöja...På lördag ska det inhandlas fler (förhoppningsvis). I september köpte jag min första (till Fanny) och det är faktiskt riktigt skönt att köpa lite då och då. I december vill man ju ägna sig åt julinredning, pepparkakshus, bakning, pyssel, julgodis och allt sådant där mysigt. Måste försöka fixa i ordning i källaren där mina julgardiner, julkuddar och lite inredning ligger. Har dock faktiskt inte så mycket julsaker, så det ska bli kul att köpa lite. Jag laddar verkligen inför lördagens tur. Har varit och hämtat ut pengar, samlat ihop några tidningar, skrivit en lista på vad jag ska köpa o.s.v. E ska du med?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0