Sunny sunday



Igår på dagen blev det endast handling på Coop. På eftermiddagen däremot blev det besök till Maria med familj. Passade även på att köra mamma! Där blev det grillning (supergott) och bus med barnen. Härligt! Idag blir det firande av världens bästa mamma! Ska väl åka dit strax efter två, så jag hinner hjälpa till.

Här i min lägenhet är det 28 grader nu...J*kla mörkläggningsgardin...Har inte blivit mycket gjort här hemma. Har bara slagit in mammas present, målat naglarna och fixat en pastasallad till utflykten imorgon. Söndag är ju ändå en slappardag. Städningen får vänta! Nu ser jag fram emot att träffa mamma, syskonen med familjer och njuta av god mat och sol. Synd att pappa måste jobba bara.





Ta bort oliverna/dippen och lägg till paprika/chili creme fraiche och där har ni min sallad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0