Fika @ my place



Hur översätter man fika och ordet lagom?! Hur som helst så slutade jag tidigt idag och jag har hunnit med en hel del. Var och handlade på Coop (mötte Martin ute på vägarna) och hämtade mitt Buzzadorpaket med te. Tebjudning någon?! Mamma kom över på en fika, men även för att hjälpa mig att sätta upp tavlorna från Ullared. Gick väl si sådär! Fick upp en tavla i hallen i alla fall och nu måste jag leta efter sådana man hänger upp tavlorna på. Hade massor, men det var naturligtvis ingen som passade. Sedan blev det som sagt fika; frallor i olika sorter, färskt pålägg och kanelgifflar. Gottans! Passade på att bjuda på te och ska även ta med mig lite till jobbet. Buzzador me like!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0