Nu har det hänt igen!



Idag när jag kom hem låg det (som förra veckan) mat och annat utanför min dörr. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Tänk vilken tid det tar att reda ut detta...Förra veckan ställde jag ner kassen med saker i vid ingången, skrev en lapp och märkte ut mitt namn extra noga vid dörren. När jag kom hem idag så låg varorna på golvet och en vara var sönder och det luktade i hela trappuppgången. Vem fick städa, om inte jag?! Jag fick slänga några saker och nu har jag skrivit en till lapp. Det måste ha varit någon annan som tog kassen sist, så nu satte jag upp en lapp på min dörr att sakerna inte tillhör mig, att någon måste ha lämnat fel och så skrev jag mitt namn ännu en gång. Vad ska man göra (jag är för ärlig för att ta sakerna själv, men det kanske man borde eftersom dom uppenbarligen inte kom fram till rätt person sist)?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0