Dagens...



Det är inte så farligt om man har olika färg på huden, det viktigaste är att man har samma färg på hjärtat. Tänk vad barn säger fina saker...

Idag var det den stora dagen på jobbet! Alla utom ett barn var där och det blev väldigt lyckat (så lyckat det kan bli med 19 uppspelta barn...). På morgonen dekorerade jag hela avdelningen med ballonger, glitter, lampor o.s.v. o.s.v. Barnen fick lämna en biljett och fick sedan en stämpel på handen. När det väl var dags att framträda så fick dom gå igenom ett glitterdraperi och sedan ställa sig på en "scen" med discokulor, lampor och ett stort skynke med stjärnor i bakgrunden. Jag var dj och tog samtidigt massor med kort. R var programledare och hjälpte barnen att komma ihåg dansstegen. M filmade det hela och jag fastnade tyvärr på filmen som ska visas för samtliga föräldrar och massa andra. Barnen hade fixat sig med snygga kläder, hattar, solglasögon, västar, slipsar, smycken, hårfärg o.s.v. o.s.v. Dom sjöng och dansade som aldrig förr (förutom några som blev lite blyga och en som slog sig på mikrofonen...). Men sådant hör till! Efteråt bjöds småstjärnorna till green room där det bjöds på saft, nachos, grönsaker, dip och klubbor. Sedan sjöng vi alla en sång tillsammans och sedan var fröknarna helt slut...

Jag slutade dock ganska tidigt och åkte och handlade. Vår i luften med solen som skiner, tyvärr blåser det storm. Kommentera gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0