21 mars - Nu ÄR våren här



Igår var det 7 minusgrader och is på bilen här i Göteborg. Men idag känner jag verkligen vårkänslor. Solen skiner (det blåser dock), fåglarna kvittrar utanför fönstret, blommor sticker upp här och var i rabatterna och man känner sig glad. I torsdags var vi ute tre timmar i sträck på jobbet och igår både på för- och eftermiddagen. Mellanmål ute i solen, härligt!

Igår efter jobbet var Jessica och barnen här på en snabbfika. Vi småtittade även på Lilla Melodifestivalen som vi hade på mitt jobb med barnen. Sedan åkte vi till mamma och pappa och där bjöds det på en massa smått & gott. Riktigt trevligt! Synd bara att Filippa blev sjuk idag...Krya på dig!

Nu har jag varit och handlat! Antagligen kommer Maria hit en stund med barnen. Har köpt så jag ska göra ost- och skinkpaj. Sedan blir det säkert fika med...och ut i solen kanske...Passade även på att köpa lite påsksaker (målade ägg) som jag ska hänga i mina kvistar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0