Vilken härlig dag...



Idag var vi som sagt i Varberg med barnen och vi har haft en fantastiskt dag med fint väder, bad på stranden, grillning, lekar och annat roligt/gott. Var dock tvungna att åka tillbaka till jobbet och ha möte till klockan fem. Som det ser ut nu så kommer jag att få nytt schema nästa termin och vi kommer dessutom att ha öppet längre. Nyheten har inte nått ut, men nu räknar jag med att det är som chefen har sagt. Jag är otroligt trött efter idag och det är inte konstigt med tanke på mitt schema den här veckan och dagens utflykt. Dessutom har jag ett möte på torsdag som jag helst hade sluppit. Segt! Så här jobbar jag i veckan (alldeles för mycket enligt mig)...



Måndag: 07.30-17.15
Tisdag: 07.00-17.00
Onsdag: 07.45-17.15
Torsdag: 07.30-16.15
Fredag: 07.30-16.15



Nämnde jag att 2-3 av dessa dagar inte innehåller rast pga. för lite personal och speciella händelser? Nämnde jag dessutom att jag inte får betalt för övertid? =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0