Klagomål lönar sig eller inte



Har skickat två mail till Coop respektive H&M. H&M har strulat till det med beställningen igen och dom skriver som vanligt att jag kan skicka tillbaka fel vara och så kan dom skicka det jag ville ha. För det första blir det en massa krångel för mig, för det andra är den jag egentligen skulle ha slutsåld. Jävla skit H&M nu nörjar jag tröttna...Det här är tredje gången på kort tid och det är alltid JAG som ska fixa till det. Ska jag betala 100 kr för en bikinitrosa i storlek 34 som jag aldrig kommer att använda?! Coop däremot vet hur man ska behandla en trogen kund. Läs och lär;



Hej _________!
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om vad du varit med om!
 
När det gäller shop express så håller vi på att byta ut några
scannrar som inte fungerar trots att dom var nya. Vi ska även
byta datasystem så du kommer se direkt i displayen när alla
rabatter är dragna! Även storköp! Jag vet att det kommer bli
mycket bättre om ett tag...
 
När det blir avstämning och det stämmer ska alltid kunden få
en liten gåva av oss. Jag är ledsen att vi missat dig ett par
gånger. Jag hoppas att det aldrig ska hända igen...
 
När det gäller kundmötet du var med om så beklagar jag detta
djupt. Personen du pratar om har precis blivit uppsagd så jag
är hemskt ledsen att du var med om hans frustation. Fast man
är uppsagd och har ett par veckor kvar så måste man agera på
ett proffsigt sätt och det har han inte gjort. Jag ska självklart prata
med honom om detta...
 
Jag vill gärna kompensera dig för var du har upplevt hos oss så
håll utskick efter ett brev som jag skickar idag till dig!
 
Ha en trevlig sommar!
 
Ring gärna om du undrar över något!

Så ska det se ut, bra jobbat Coop, ni vet hur man behandlar en kund!



När det gäller H&M funderar jag allvarligt på att sluta handla där, i alla fall på nätet. Skäms! Sedan har jag ju hittat en ny favoritbutik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0