Helgen som gått



I fredags slutade jag tidigt och åkte då ut till Maria med familj. Där blev det badande i poolen bland annat och det blev en riktig bra start på helgen.

Igår åkte jag och Evelina och shoppade kläder; jag köpte ett par badshorts, ett linne och en klänning. I veckan måste jag köpa det sista!

Idag har vi varit hos Maria igen! Badande i poolen, lite solande, grillning och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?! Har inte varit så mycket i solen på grund av exem och kan ju tänka mig att min kollega har varit det, hon blir ju pepparkaka direkt. Vädret ser inte så lovande ut i Split, men jag hoppas det vänder.



29°C

sön
Mestadels soligt
27° | 15°
mån
Mestadels soligt
27° | 15°
tis
Risk för regn
25° | 15°
ons
Mestadels soligt
25° | 14°
22°C

sön
Risk för storm
26° | 18°
mån
Risk för storm
28° | 20°
tis
Risk för storm
29° | 20°
ons
Risk för storm
29° | 22°



Nästa vecka är min sena vecka (slutar sent) och jag har massor att göra. Hade tänkt bjuda över syskonen med barn på fika, men det får nästan bli efter semestern då hela lägenheten är fylld med saker som ska packas. Dessutom ska jag hinna tvätta, besöka tandläkaren, träffa Luise, växla pengar, köpa tidningar och andra saker, gå igenom kylen, städa och packa allt. Stressigt värre! Känner mig väldigt trött nu. Tur att man har haft en kanon helg (tack Maria och alla andra).



Kommentarer
Postat av: E

kul att man ska upp om 6 timmar o man har inte ens gått o lagt sig ;) kommer saknar er när ni åker! jag vill också till kroatien!!! //E :)

god natt

2009-06-28 @ 22:30:10
Postat av: M

Jag är med vaken och lär vara det ett tag till då det ligger högar med kläder på sängen =/ Ska bli härligt å komma iväg fastän det hade varit roligare om fler åkte...känns som lång tid att vara borta med, men 4-5 dagar går ju till resan. Vi kan byta tid imån ;)

2009-06-28 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0