Berg- och dalbana...



Humöret går upp och ner...I måndags var det på topp, igår i en nerförsbacke och idag på väg upp igen.

Igår var det höga halter av gräs (pollen) ute och jag vaknade med svullna ögon och trots medicin kliade det som tusan. Hissen var trasig och brandvarnaren hade ramlat ner på golvet och gått sönder. Jag var ute och promenerade med Martin och Evelina och efter en stund märker jag att det blöder från foten. Idag är jag 3 skoskav rikare! Mitt fästingbett läker inte och jag börjar fundera på vad det kan vara. Idag har jag inte kunnat vara i solen på grund av exem (och på avdelningen bonade dom golven). H&M-beställningen blev galen. Det isar i tanden och varför tusan skattar man så mycket på den retroaktiva lönen för?!

Men...Igår efter klippningen (hon tyckte att håret blivit bättre) åkte jag hem till pappa och där blev jag bortskämd med grillat. Sedan sov jag som en stock natten till idag. Allergin är fortfarande jobbig, men det har varit en kanon dag på jobbet. 9 barn och utevistelse (dock i skuggan) efter lunch fram till klockan fem. Vattenkrig! Imorgon har jag tagit sovmorgon (min enda på den här terminen) och på kvällen ska jag, R och två andra på jobbet ut och äta. På fredag är jag tidig; Är vädret dåligt ska jag köpa bikini...Är vädret bra vill jag ut till havet. Snälla låt det bli en bra dag imorgon (och soligt på fredag)!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0