Michael Jackson inte död...



Kollade precis på Aftonbladet Tv där dom visade en kort inslag som visar "liket" som reser sig upp i helikoptern. Det ser verkligen ut som den inlindade kroppen reser på sig. Mystiskt! Kolla och säg vad ni tycker.

Maria: Packningen går det si såsådär med...Är 30 ° här inne...letar efter mina uppladdningsbara batterier...Får försöka fixa packningen imorgon då jag slutar fyra. Idag slutade jag fem och sedan träffade jag Luise till klockan åtta.

Måste varmt rekommendera Espresso glassen på Brunnsbo torg (gamla Lejonet & Björnen). Supergod - helt klart sommarens godaste glass. Panna Cottan var inte heller fel...Nu ska jag fixa en stund till och sedan blir det sängen. Förstår inte hur jag ska hinna med allt?! Hoppas ju att vi alla ses på fredag (?) men då gäller det att packningen blir klar imorgon.

Att packa allt går ju lätt, men man ska prova kläder, vraka och välja, köpa en del, hitta allt, tömma kylen, städa...och allt i denna värme (som förstås är underbar ute, jag ska inte klaga). Fortfarande dåligt väder i Split. Nu får vädret vända!







Kommentarer
Postat av: emelie

nja, tyvärr är nog Michael död trots allt. något som fladdrar i vinden kanske. annars hade det varit ganska osmart att i scensätta sin död på detta vis. Att följa med ambulansen alltså ;)

2009-07-02 @ 20:37:27
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0