Uppdatering



I veckan jobbade jag sent onsdag-fredag och det blev inte mycket annat gjort. Kroatien vann handbollen, kul! Igår var det som vanligt äcklig mat på jobbet, så vi åkte faktiskt och köpte sallad på Paprika. Fick en enorm portion och orkade inte äta upp. Tog pastasallad med ägg/räkor/kyckling, en massa grönsaker, bröd och vitlökssås. Gott! På kvällen blev det Let´s Dance och jag somnande rätt så tidigt efter en tuff arbetsvecka.

Idag har jag varit och shoppat liksom halva Göteborg. Först var jag på Lindex på Eriksberg och köpte västen nedan (den satt ju sååå bra). Efteråt mötte jag upp Maria och vi åkte till Frölunda torg. Där hittade vi kläder på H&M. Jag köpte en vit topp (blus) och en blå enkel topp. Dessutom fyndade vi en massa vårkläder från 2009 som var nedsänkta till Klara. Efteråt följde jag med Maria hem för att träffa busisarna. Jakob lagade god mat och jag stannade en stund. Trevligt! Får se vad som händer resten av kvällen...Kommentera i bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0