Seg segare segast



Innan nyår och runt jul var det fullt upp och saker inplanerade varje dag; Shopping, fikabesök, Singstar, familjemiddag, åka skridskor, träffa syskonbarnen och andra o.s.v. o.s.v. Efter nyår har jag gjort en del, men alldeles för lite och det blir man så seg av.

Imorse tänkte jag gå upp tidigt för att få in rutinerna till på onsdag då jag börjar jobba. Men det gick inte så bra, låg kvar i sängen till klockan 10.00. Då var det dessutom -15 grader här i Göteborg (undrar då vad det var för temperatur inatt).

När jag gick ut för en stund sedan så fick jag nästan inte upp bildörren (det kändes som handtaget skulle gå av). Dessutom var bilen riktig svårstartat idag och det tog nog tio minuter innan det var klar att köra iväg med. Var tvungen att ta en tur till Apoteket och köpa nässpray. Förskylningen är bättre, men inte helt bra och jag har lock för öronen. Hade tänkt hämta ut ett paket med, men det har tyvärr inte kommit fram ännu.

Känner att jag måste göra något! Måste ladda batterierna till på onsdag så man orkar med. Kanske blir en fika med Martin och barnen om en stund, vi får se...Kommentera gärna i bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0