Uppdatering



Ska försöka att uppdatera bloggen snart! Sitter i min lägenhet nu och kollar på Du blir vad du äter. Tycker alltid man äter onyttigt när man ser det programmet. Nu ska jag ta mig lite glass!

Utsikten är förresten underbar härifrån nu när det har snöat.

Imorgon slutar jag tidigt! Ska bli skönt! Är glad att jag har jobb, men just nu känns allt skit. Vi måste börja med raster igen och det innebär nästan tre timmar längre dagar per vecka. Orka! Dessutom vet vi inte vad som händer efter sommaren eftersom planerna har ändrats. Kvar blir jag...antagligen får jag jobba med några jag aldrig har jobbat med innan och dessutom inte känner för att jobba med. Grrr...



Kommentarer
Postat av: paulina

Sv: ja jag har också läst det. Och att hon förlåtit honom... ja man kan undra alltså!

2009-02-28 @ 15:38:59
URL: http://plinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0