Det snöar i Göteborg



Åter igen snöar det här i Göteborg, men det skulle inte förvåna mig om snön är smält imorgon. Vid halv fyra ropade jag på barnen att dom skulle komma...Tänk vad glada dom blev! Jag hoppas för deras skull att det snöar massor, så vi kan åka pulka hela dagen imorgon. Bättre det än slask!

Annars har det varit en bra dag! Vi har pysslat på jobbet, ätit pannkakor och haft en mysig dag. Igår gick jag till chefen för att prata om hur det blir efter sommaren. Hon verkar vara på min sida...Hoppas jag...Håller tummarna...

I helgen var vi och tittade på Maria & Jakobs radhus. Väldigt bra planerat och jag älskade fönstren i vardagsrummet. En del att göra, men att välja tapeter är ju bara kul. Ska nog ta en sväng till Ikea snart och förnya lite.

I söndags var jag, Evelina och Jessica på en utförsäljning av kläder; VILA, ICHI, KAFFE m.m. Köpte mig ett par jeans och en skjorta för 100:- (skulle egentligen ha kostat 800:-). Fynd!

Ikväll blir det lugnt då jag jobbade sent. Trevligt kväll!







Kommentarer
Postat av: Maria

Både Klara och Lukas uppskattade snön idag! Kul med pulka och att göra snöbollar! Kram M

2009-02-04 @ 19:20:27
Postat av: Tess

Hej har bilder på mitt nybyggda hus både interiör å exteriör bilder så om du gillar design å inredning missa inte å kika in hos mej



kram

2009-02-12 @ 22:58:46
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)









2009-02-14 @ 09:35:08
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0