Träningstorsdag



Idag hade vi studiedag med jobbet och eftersom vi ska jobba med hälsoperspektiv så blev det en föreläsning som handlade om motion och min grupp fick göra Frisbeegolf (inte min sport, men vi hade väldigt roligt) och Power Yoga (verkligen inte min sport, då jag är stel som en pinne i benen). Men det var kul och faktiskt rätt så jobbigt, det känns i kroppen nu kan jag lova. Vissa av sakerna på yogan kändes orealistiska att utföra med min kropp, men jag hängde med så gott det gick. Sedan fick jag agera chaufför för en hel bunt arbetskamrater! Härligt med fredag imorgon; Tyvärr måste jag öppna på jobbet fastän jag arbetar mellanpasset. Segt, men som sagt är det härligt med fredag. Nu ska jag äta något och varva ner inför kvällen...





En av alla övningar vi fick göra...Har redan träningsvärk...



Kommentarer
Postat av: Maria

Lät ju rätt så kul!! Kram!

2009-08-13 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0