Mer bloggande...



Idag har jag jobbat 06.45-10.15, riktigt lyxigt att mina kollegor släppte mig tidigare. Solen skiner och det var riktigt varmt ute! Helst av allt hade jag velat slänga mig i en solstol och pressa fram brännan som jag hade andra veckan i Kroatien. Igår skrubbade jag ju bort det sista...bara fötterna som är bruna och dom visar man liksom inte. Men, det blir inget solande nu då jag inte vet var jag ska sola någonstans och dessutom MÅSTE jag städa här hemma. Ska se om det finns någon tvättid och i så fall slänga i en vittvätt. Sedan ska här dammas! Ikväll blir det nog femkamp på Liseberg. Ska sätta på radion och börja med städningen nu, annars blir det aldrig av.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0