Idag



Kunde sluta tidigare idag (på min stängningsdag) och jag och Evelina åkte till gamla Lejonet & Björnen. Blev en aning besviken då Espressosmaken inte fanns. Sedan tog vi en spontantur till pappa. Nu har jag precis försökt laga stuvade makaroner, men det kokade över trots att jag tittade på det. Evelina du får bjuda hem mig?! På jobbet idag var vi bara ett barn och tre fröknar. Jag var ensam med honom från tolv till tre och när han skulle gå fick jag en stor kram (bra betyg efter endast tre dagar). Sedan träffade jag två av mina gamla barn som går på fritids nu. Dom sprang och kramade mig och jag kände att det är ju dom här barnen jag vill vara med. Så goa! Nu ska jag slänga mig i soffan och äta choklad (vann 2:a vinst på Liseberg igår)...om dom har stelnat vill säga. Hade dom i bilen och när jag tog ut dom var det som chokladsås. Hmm! Imorgon jobbar jag från 07.00 till 13.00. Kanske kan gå något tidigare (hoppas).  Har ju ordnat färska frallor och Macchiato till frukosten imorgon, min kollega kan behöva muntras upp. Sedan blir det grill! En bra vecka trots allt!





Semestern är slut och jag saknar faktiskt Kroatien, gick så snabbt i år...



Kommentarer
Postat av: E

kom förbi nästa vecka så ska jag göra stuvade makaroner a la Evelina. Ps när blir det chilli c c?

2009-08-06 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0