Solen skiner himlen é blå...



Solen skiner himlen é blå...vad det är skönt att leva då...



Jag slutade fem idag, men frågade chefen om jag kunde gå en kvart tidigare (har ju ändå jobbat över fyra timmar pga. alla samtal den här veckan). Ringde Evelina, men hann komma fram till Coop innan hon kunde svara. Får köra dig en annan dag...Köpte "mat" till utflykten. Igår köpte jag jordgubbar där och det gjorde jag även idag (man får allt passa på när det kostar 10 kr asken). Igår blev det spanska jordgubbar och dom var faktiskt inte så goda. Idag var det dock italienska och dom var bättre. Så nu har jag drygt ett kilo jordgubbar i kylen + en liten låda som jag ska ta med mig imorgon. Lukas du får gärna komma hit och mumsa!



Är faktiskt på strålande humör fastän jag slutade sent. Dagen har varit helt ok, en del barn är dock som små tonåringar nu. Tur att jag är envis! Sedan har vi kommit på att om vi ropar kaka/glass högt så blir det knäpptyst...Frågan är hur länge det funkar, haha...



Fick två kuponghäften utanför Coop (massa bra erbjudanden). Sedan köpte jag Majblomma här där jag bor (min favoritfärg). Gav killen 15 kr (den kostade 10 kr) och sa att han skulle ta femman till sig själv. Han sken som en sol!



Mitt sista samtal (eventuellt har jag ett till i maj/juni) gick väldigt bra. Pappan sa att han var väldigt nöjd med oss och att vi var strået vassare än dom andra avdelningarna. Han sa att vi borde få guldstjärnor för bra jobb, allt vi hittar på med barnen och att vi lyckas ha en så bra stämning/så lugnt i gruppen. Mina kontaktbarns föräldrar har gett mig mycket beröm det senaste året och det är därför det känns som allt slit i slutet ändå är värt något. En pappa ville ju köpa blommor till och med efter att jag hade inskolat hans dotter...Hon är som en helt annan tjej nu. En annan sa som sagt att deras förra förskola var jättebra, men att våran är hundra gånger bättre. Tänk vad lite som kan göra en glad!



Tänkte åka och hämta H&M paketet strax. Vet att det innehåller några toppar! Resten av sakerna kommer i början av maj (dina saker Maria). Måste även försöka boka tid hos en allergiläkare (fy vad det kliar).



Jessica jag har kollat upp jeansbyxorna och dom är av märket Only och kostar 599 kr. Tänkte att du och jag kanske kunde åka in till den butiken i stan någon dag?! Riktigt snygga kläder...





Baggy jeans (väldigt lika dom vi köpte, men det här är en kortare modell)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra idé...åker gärna dit och kollar nån dag :)

2009-04-23 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0