Påsken kom och försvann



Påskafton firades hemma hos mamma & pappa med god mat, trevligt sällskap och strålande sol. Jag fick rikskuponger, en trisslott, body lotion och lite choklad i mina ägg. Superbra med rikskuponger tycker jag (fast förra året hade jag massor kvar vid årets slut). Men då passade jag på att bjuda på pizza och hamburgare så det gick åt. Hur som helst så blev jag väldigt nöjd med det!

Igår träffade jag och Evelina en kompis och vi var i stan och shoppade en stund. Jag köpte skorna (se längre ner i bloggen) och en topp från Bik Bok. Sedan åt vi glass ute i solen (jag tog en mjukglass och det var fantastikst gott). Känner att det är synd att man inte har varit ute mer i solen nu när den äntligen har varit framme, men förhoppningsvis blir det en tur till Slottsskogen inom kort med syskonbarnen?!

Idag har jag fixat här hemma. Känns som söndag fastän det är måndag. Skönt med kortare vecka då jag är sen på fredag. Min tidiga dag idag försvann ju...Alltid mina tidiga dagar som försvinner, men men...Jag har dammsugit hela lägenheten, diskat och städat badrummet med diverse medel. Synd att det blir dammigt så fort bara. Senare ska jag hem till Maria med familj och det känns som ett bra avslut på den här ledigheten. Nu är det bara att planera in något kul att se fram emot så att man orkar jobba tre månader till innan semestern. Hoppas alla har haft en glad påsk?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0