Lill-lördag



Kom hem från jobbet nyss! Jag stannade kvar med en annan eftersom en annan tagit henns nycklar och hon inte kunde komma in i sitt skåp (med hemnycklar). Var faktiskt riktigt trevligt att prata med henne, känns som man inte hinner det så ofta. Pratade bland annat om min kollega som jag inte trivs med och jag måste ju leta efter möjligheter nu efter sommaren...Jag kan lika gärna vara öppen med det (man behöver ju inte  prata omallt, för det vet man ju kommer fram).  För övrigt har det varit en bra dag med påskpyssel och hela eftermiddagen i solen. Dessutom lyckades jag lura Rebecka och barnen och vi hade himlans kul...

Imorgon blir det påskfest på jobbet! H&M (en del) har även kommit, så ska försöka hinna hämta det efter jobbet. På fredag slutar jag tidigt och då ska jag klippa mig. Igår hittade jag skorna nedanför (för halva priset), men jagköpte dom aldrig. Dom var inte lika snygga irl! Nu ska jag i alla fall laga ihop lite pasta med paprika/chili creme fraiche, dill och räkor. Mums! Lill-lördag it is...Kanske ska ta ett glas vitt med och lyxa till det?! Synd att man inte har uteplats...Tror ni våren är här för att stanna?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0