Jag blir sååå trött



Idag var min enda tidiga dag den här veckan (slutade 13.00). Imorgon och på fredag slutar jag 17.00, segt värre...Lagade mat när jag kom hem eftersom maten inte var ätbar idag. Jag gjorde färsk pasta med kyckling, gott!

Sedan skickade jag mail till vårdcentralen för att förnya ett recept, men det gick inte (fastän alla andra gör så). Hon ringde upp mig men samtalet bröts och sedan fick jag ett mail att hon bokat en tid till mig på måndag (och då jobbar jag från halv åtta till halv åtta eftersom vi har utvecklingssamtal). Tänk om hon bara hade lyssnat/läst så hade hon kunnat boka en tid på dom dagarna jag skrev/sa att jag kunde...Så nu måste jag ringa och avboka det...Allt tar sådan tid...Inte konstigt att man aldrig får gjort något...Sedan finns det hundra saker till man borde göra, men som aldrig blir gjort.

Nu ska jag fortsätta att rensa i garderoben (någon nytta får jag ändå göra på min tidiga dag). Snart åker kläderna ut, så vill ni ha en chans att se och ta dom så får ni komma hit på en fika eller något. Obs. Jag är sen imorgon!  Snart rykler dom! Förövrigt har det varit en ok dag på jobbet. Full barngrupp! Men det var kul att träffa R igen. Kommentera gärna i bloggen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0