Ingen vidare vecka



I måndags slutade jag sent...Igår slutade jag tidigt, men gjorde inget speciellt, eftersom jag har ont av allergin. Idag slutade jag sent (klockan fem) och fastän det är strålande sol så har jag fått hålla mig inne till stor del eftersom det känns som jag har fått någon allergichock (kliar överallt hela tiden). Kan ju bara tänka mig hur det blir när gräsallergin sätter igång. Blev bjuden på mat av pappa, men känner inte för det heller. Och andra gottar sig med grillat...Dessutom fick vi reda på en tråkig nyhet på jobbet. En av "mina" barns pappa har fått tillbaka sin cancer och det blir tufft nu. Världens snällaste familj! Livet är orättvist!




Väder för Göteborg, Sverige

27 °C
Aktuellt: Klart
Vind: SV – 4 km/h
Luftfuktighet: 31 %
ons
Klart
21 °C | 6 °C
tors
Klart
18 °C | 2 °C
fre
Klart
17 °C | 4 °C
lör
Mestadels soligt
15 °C | 5 °C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0