Uppdatering



I fredags efter jobbet åkte jag, Maria och barnen till Klippan och hade picknick. Trevligt! Därefter blev det en tur till M & P där vi åt bland annat; ost, kex, räkor och vin.

På lördag var jag och storhandlade! Därefter åkte jag och E till Allum, där jag hittade en jacka för 299 kr. Fynd! Vi träffade på Martin, Jessica och barnen och det blev att vi åkte och åt pizza och tillbringade kvällen hos dom. Trevligt!

Igår så städade jag här hemma (en del i alla fall) och sedan blev det söndagsmiddag. Typiskt söndag det där; städning och söndagsmiddag...

Idag slutade jag sent eftersom vi hade planering. Nu fick alla reda på att R antagligen ska byta avdelning, tråkigt! Får hoppas (om det blir så) att vi går samma tider så vi kan träffas mycket. Vi hade även utflykt idag och det var mysigt! Jag köpte med mig en kyckling- och currymacka imorse, riktigt smaskigt. Vad har ni gjort i helgen?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0