Uppdatering



Jag har varit dålig på att uppdatera märker jag!

I fredags kom jag inte hem förrän halv sex från jobbet och därefter blev det räkor och annat gott hos M & P.

I lördags var alla hemma hos M & P och det var riktigt trevligt. Kvällen avslutades med kroatisk skinka och ost, hur gott som helst!

I söndags tog jag och mamma en långpromenad i solen till mitt jobb (det tog drygt en halvtimme och då gick vi ändå väldigt snabbt). Därefter hälsade jag på mormor på sjukhuset, hon verkade inte alls må bra. Det känns bra att ha träffat henne och jag hoppas verkligen att hon blir bättre och det snart.

Igår slutade jag vid fyratiden och sedan åkte jag förbi Maria. Jag köpte med mig wienerbröd, gott! Senare tyckte Lukas att vi skulle köpa pizza hos "pizzabagarn" och så blev det med. Pizzan kostade "bara" 50 kr och jag tycker faktiskt att den här pizzerian har riktigt goda pizzor. Jag tog en med curry, banan och jordnötter...

Idag ska jag följa med syskonbarnen och ta spruta. Hoppas det går bra! Sedan kanske det blir Donkan, jag har ju en del kuponger jag kan dela med mig av. Vad gör ni?







Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för hjälpen idag och de goda russinen! Kram från Lukas & Klara

2008-09-23 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0