Shopping



Igår efter jobbet åkte jag och Maria (utan barn) iväg till Plantagen och IKEA. Jag köpte lite småsaker till köket; Iskubslåda, mjölkvisp och en glasskopa. Sedan tog vi en fika med, morotskaka är aldrig fel.

På kvällen blev det ett kort besök hos Martin och Jessica, trevligt! Dom hade köpt ny soffa och den var verkligen supersnygg.



Idag åkte jag iväg till Allum en stund. Målet var att köpa en present till mamma, men jag hittade inget. Istället köpte jag en halsduk/sjal och en billig fruktskål på Åhléns. Dessutom har jag varit och hämtat mitt paket från Buzzador. Fick hur många tester som helst som jag planerar att dela ut. Någon som vill ha?!

På Lindex hittade jag en superfin barntopp. Jag tänkte lägga upp den här, men jag hittar den inte på hemsidan...Får se om den dyker upp. Jag väntar fortfarande på H&M kläderna och nu börjar jag bli irriterad. Varför kommer dom inte?! Jag hoppas verkligen att jag får allt jag har beställt...

Senare ska jag hem till pappa som ska bjuda på finmiddag; Oxfilé. Det ska bli gott! Vad gör ni en dag som denna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0