Money money



Har precis betalat räkningar; Hyra, lån på lån, parkering, bredband, a-kassa, försäkringar, shoppingfakturor, ja listan kan göras lång...Jösses vad mycket pengar det gick den här månaden...Jag skriver upp hur mycket pengar jag ska ha här (för kläderna) så kan ni ju försöka tänka på det nästa gång vi träffas. Nu blir det mindre klädshopping! Nästa projekt är väggord och nu har jag även sett coola lampor som man kan ha i fönstret eller på väggen (jag visar er i helgen). Inredning nästa!

E: 398 + 249 + 10 (frakt) + 5 (faktura)
J: 49,50 + 149 + 10 (frakt) + 5 (faktura)
M: 149 + 59,50 + 49,50 + 39,50 + 10 (frakt) + 5 (faktura)

M: Ytterligare 198 för skjortan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0