Måndag



Idag började jag tidigt på jobbet (vilket innebär att jag även slutar tidigt). Så, idag blev det en tur på Backaplan med Maria och lilla Klara. Jag fick köpt en snygg sjal! Sedan blev det fika, gott!

Efteråt följde jag med Maria hem, trevligt. Hoppas Lukas mår bättre imorgon (idag verkade han inte alls på humör). Stackare! Hoppas du inte blir sjuk igen!

Nytt på jobbet är att vi inte får betalt för att jobba över, vilket jag inte förstår hur det ska fungera. Alla möten är på min tidiga dag, hur gör vi om någon blir sjuk och framför allt när föräldrar blir sena?! Alltid ska det vara något...

Väntar fortfarande på H&M-kläderna, när kommer dom egentligen?! Nu ska jag sortera tvätt och förbereda maten till utflykten imorgon. Vad har ni för er?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0