Uppdatering



Igår vaknade jag klockan 05.30 efter att knappt ha sovit någonting (hade svårt att somna i torsdags). Jag kände även att en lätt förskylning var på gång. Sedan tänkte jag åka tidigare till jobbet och då visade det sig att det var frost ute, så det var bara att ställa sig och skrapa bilen. Väl framme på jobbet så var ingen där, jag fick larma av hela byggnaden, vilket jag inte alls tycker om. Hur som helst så slutade jag tidigt igår och efter jobbet träffade jag mina systrar och Lukas och Klara. Vi gick till Donkan då jag hade kuponger där och kunde bjuda. Lukas fick en Happy Meal med en bok i (grattis på namnsdagen idag). Kvällen avslutades hos M & P med räkor och Idol. Jag tyckte att rätt person åkte ut! Alice är helt klart bäst eller vad säger ni?



Idag vaknade jag upp och förskylningen är fortfarande inte helt borta, men det känns inte sämre i alla fall. Nu har jag varit en tur på Backaplan. Jag köpte en tröja (som visade sig kosta halva priset) och Rosa bandet (som jag tycker alla borde köpa). Efter det åkte jag till IKEA där jag köpte en "vas" till mina kvistar med ljus i. Nu står det klart och det är helmysigt! Jag passade även på att handla på Coop. Mitt "lördagsgodis" ikväll blir jordgubbar (riktigt dyra), men det unnar jag mig gärna istället för godis. Svenska var dom dessutom och faktiskt goda för årstiden. Senare vet jag inte vad som händer! Kommentera gärna inläggen i bloggen från den här veckan!





Vas från IKEA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0